Gå til innhold

*Holder herved av plass*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hold av en til meg også:-) Håper på det sterkeste at jeg kommer tilbake hit da. Var 99 % sikker på at jeg var medlem av september klubben, men fikk mensen i dag og ble helt satt ut faktisk. Har hatt så mange gravid symptomer at jeg trodde alt var i boks. Til og med da jeg så blodet tenkte jeg at dette er ikke mensen, men smertene kom og har blødd i hele dag så tok feili da:-(

Lykke til dere!

Annonse

De er 9,snart 8 og snart 2. Jeg er også ute med følerne for å kjenne etter om det kommer noen tegn, men er jeg gravid håper jeg egentlig det drøyer med det. Har vært veldig dårlig under svangerskapene (kvalm) og gruer meg til det. Spes. med den siste var det ille *grøss* Men jeg er en optimist og tror at denne gangen skal jeg komme gjennom det hele på en mer "vakker" måte :-D Tiden vil vise.....

Hei sjeroks!

Er nok bare for morro! Her kan alle som får termin i oktober 07 komme og dele erfaringer og tanker, uten påmelding og kontigent.

Vi får bare føre oss opp ettersom ikm passerer, håper vi blir riktig mange som lykkes denne mnd. Har en god følelse.

-tvi,tvi til oss alle!!

• 5 uker senere...

Positiva hormonheks!!!!!!!!!!!!!!

Du har juksa og bestilt plass på forhånd du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...