Gå til innhold

3uker over...noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg tre uker over og tatt tre negative tester...nå skjønner jeg ingenting...;( er så frustrerende da..har noen symptomer og kjenner ingen antydning til mensen...

er d noen her som vet om noen eller har vært borti d selv??

går d ann å være gravid og produsere for lite til at d slår ut på test??(skulle jo være rart da når jeg er tre uker over)

jeg skal ringe legen min i morgen for da har han oppe igjen...gruer meg egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var en her inne som nevnte at en venninne testet ikke pos før 4 uker etter ikm. En venninne av meg testet ikke pos før 9 dager etter ikm.

Så det kan skje! Håper det sitter en spire for deg ;o) xxx Kontakte legen er nok det beste ja!

Skrevet

skrev et innlegg her nettop istad... sliter med akkurat det samme selv... blir så frustrert når testen ikke slår ut, og man ikke har fått mens,,,,

Er nesten like langt som deg over tiden.... huffe.... men hvilkne syptomer er det du har til nå a?

Føler jeg går rundt å innbiller meg så mye også.......

Skrevet

Hei forstår godt frustrasjonen sist jeg var gravi testet jeg ikke positiv før ca 3 uker etterikm var helt fra meg men ja tror noen vises det senere på

skulle hatt ikm på man tok test i dag neg så pån igjen

masse lykke til og dra innom legen så er du sikker iallefall nesten

klemm

Skrevet

tusen takk for svarene...

symtomene jeg har er; såre brystvorter(pleier å ha skikkelig sprengte bryster en uke før mens og har ikke hatt d nå)skikkelig kveldskvalme og noen kvalmebyger om ettermiddagen, humørsvigninger(men tror d er mye pga at mens ikke har kommet og fått neg tester)og veldig mye luft i magen;( men nå har jeg ikke vært kvalm på noen dager..

Jeg har vært hos legen/volvat og tatt blodprøver i dag,får svar i morgen...er så nervøs :s han reagerte oxo på at jeg ikke har fått mens ennå, selv om jeg har uregelmessig.kommer ikke til å få sove i natt...

Nå er d jo så klart mange venner av meg da som er blitt gravide,så d er jo skikkelig tungt da hvis ikke vi har greid d nå heller...uff ikke greit. men d er vel vår tur en gang oxo... (oppdaterer i morgen om resultat..)

Skrevet

f!¤#&%(/))¤¤#%¤(== d var negativt...skal dit igjen til uka og få satt igang mensen...legen skjønte ikke hva som var galt han heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...