Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Tassen sov hele natten i går, så nå skal han på eget rom. Har hele tiden gledet meg til han skulle ut av vårt rom, men nå når det skjer er det nesten trist. Han er jo så liten! Etter nattavvendingen har jeg mistet mye melk også. Merker det kjempegodt. Nå er puppen bare tillegg, mens grøten er blitt mer hovedmaten for han. Snufs, nesten så jeg mister litt av "goingen" min. Heldigvis skal vi ha flere
♥maxen min♥ Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Å jeg skjønner så godt hva du mener. Vi skal snart ha lillegutt på eget rom, har gledet meg, men gruer meg litt også, er jo så godt å ha han rett ved siden av! Mindre melk her også, ammer ikke fullt så mye lenger, mer mme og grøt og synes også det er litt vondt for det er så kos å amme og han er så glad i puppen også! Ler når puppen kommer og får ikke fort nok!
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Hei vi har også flyttet jenten på eget rom. Det gjorde vi da hun var 3 mnd siden hun sov så urolig og jeg fikk ikke sove. Nå sover vi alle tre mye bedre. Det var tungt når det ble gjort, men er veldig glad for det nå. Dørene står åpen og jeg hører alt hun gjør...sparker med beina, hoster, snakker...det går så bra så.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Huff, ja husker det. La han på eget rom når han var 4 mnd. Gledet meg kjempe mye for å få tilbake rommet og for å få sovet uten å bli vekket av alle lydene hans. Men det var sååååååå trist når vi først gjorde det. Gikk inn på rommet hans x-antall ganger i løpet av natta for å sjekke om han hadde det bra. Gikk over på et par dager. Men det er kjempe kos når han ligger i senga hos meg de få gangene han gjør det. Er mest når han er syk at han får ligge i sengen hos meg (pappa`n blir kastet ut på sofa`n.....hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå