nr.3:) Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 var på kontroll, der dei sjekka modning og åpning i dag. alt var heilt klart, hadde 3 cm åpning... no kom eg nett frå do og no var det slim med blod i på papiret, vil det sei at fødselen er rett rundt hjørnet? har hatt ein del kynnere i det siste, men ikkje rier..
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Hvis det er slimproppen som gikk, så kan det like gjerne gå 3 uker fra den går til fødsel starter som like før.
Labbetøs Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Min slimpropp gikk for to uker siden ca. Og jeg var moden og hadde 2 cm åpning. Og jeg sitter her enda, med babyen på innsiden. Kan nok enda ta litt tid ja. :-)
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 da jeg fikk jenta mi var jeg på kontroll og fikk sjekket åpning -hadde da 2 cm åpning. dagen etter fikk jeg litt blodig utflod, og morgenen etter gikk vannet. Da gikk det 4 t og 50 min før min kjære lille pike var født...Så det kan absolutt bety at noe er på gang... Er så forskjellig fra person til person det der.... Lykke til i alle fall - spennende å gå å vente...
nr3 på vei =) Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 det har alldrig gått lengre enn to dager fra proppen gikk til jeg føda i allefall med de to andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå