Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Har en gutt på snart 10 mnd sm er håpløs å legge om dagen.Sovner kun v puppen(har gjort det helt fram til nå)men nå skal jeg snart begynne å jobbe igjen og da MÅ noen andre kunne legge han.Har vært skrik i snart 2 timer i kveld-Får så vondt av han Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Ingen som kan hjelpe meg.Han skiker enda når han er i senga si, blid sm ei sol hvis han blir tatt opp...
firemerkersmør Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Har ingen veldig gode råd, men er det du som tar han opp? Hva med å la pappa ta en tørn? De merker fort melk-lukta tror jeg. Prøve å roe han i senga med å stryke, prate, synge ol. Tassen her "prater" mye før ha sovner, kan til tider nesten høres ut som skriking. Vi sleit med det i starten til vi skjønte greia. Hvis dere har prøvd flere ganger nå, men "gitt opp" kan det kanskje være lurt å holde opp en uke eller 2. Tror de husker at "sist fikk jeg viljen min bare jeg grein lenge nok". Lykke til. Håper det ordner seg, for søv er så viktig for dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå