Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Noen andre her som ammet barnet sitt til han/hun var nesten to år?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Vet ikke om jeg kommer til å amme til 2 år,det får tiden vise ;O) Luke blir 14 mnd straks og det ammes enda hverfall!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Jada, her ammes det enda. Hun er to år om en uke.
Northernlights Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Ammer min 14 mnd gml sønn enda. Flere ganger i døgnet. Tenkte amme til han var 1,5 år, men får se. Aldri ammet de andre lengre enn ca 12 mnd, men han her koser seg så fælt. Når jeg tenker på hvor bra det er, så er det ikke noe å spekulere på. Har vært heldig som ikke har hatt store problemer med amminga. Men nå var det vel ikke akkurat svar på spm ditt, da =)
2 barns-mor :-) Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Min datter er 13 mnd og har sluttet nå. hun ville ikke ha mere..
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 er ny her,men svarer fordet jeg...jeg har bare pumpet til min datter siden hun ble født,straks 14 mnd...men tror det er på tide å legge inn årene nå,selv om jeg sikkert kunne hatt melk til hun skal konfirmere seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå