Gå til innhold

Sommerbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har sommerbarn? Hvilken sommerdag kom deres barn på?

Skrevet

Benjamin kom 30.juli. 16 dager paa overtid. 30gr i ca to uker da. Deilig aa faa han ut. hehe.

Skrevet

Har to sommerbarn, ei født 21juli 2004, og ei født 28juli 2006. Begge på overtid og varmt, deilig å slippe å gå mer gravid i varmen! Neste barn skal planlegges slik at det ikke er sommer tror jeg:-)

Skrevet

15 juli her..

Skal unngå sommerbarn neste gang, for det var så vanvittig varmt å gå gravid midt i værste varmen... Nå skal det jo sies at denne sommeren var ekstrem varm i juli da..

Heldigvis kom hun 1 uke før ul-terminen!!!

Skrevet

Sjefen i huset her kom 15.august, heldigvis to uker før termin, var en laaang og varm sommer :-)

Skrevet

Mitt sommerbarn er født 28.juli 2006.. var ingen problemer med å gå gravid på sommerstid, men så bor jeg jo i nord også da ;o) Den verste varmen kom etter jeg hadde født... tar gjerne flere sommerbarn jeg :o)

Skrevet

Isabella kom 22 juli :o)

Skrevet

Victoria kom 11.august, 11 dager på overtid..

Synes sommeren var grei jeg - og ville nok synes det var like varmt om jeg ikke hadde vært gravid,, sambo var mer utålmodig enn meg på at nurket skulle komme.. Jeg hadde i utg.punktet ikke hengt meg så veldig mye opp i termindatoen, for jeg visste den sikkert kom til å bli endret. Synes jeg var flink som klarte å holde det også - trodde vel egentlig ikke det ...:-)

Skrevet

fikk mathas 08 08 06... det va sååååå varmt i år.. herremin.. lengta etter skya å regn.. men det kom jo selvfølgeli den dagan vi kom hjem fra sykhuse .. da ville æ bare ut å røre på mæ.. hehe typisk

Skrevet

Jenta mi kom 19. juli, 2 dager over termin.

Skrevet

21 juli kom endelig lillegutt, 4 dager før termin. Jeg hadde hele tiden på følelsen at han kom fredag 21 juli, litt rart :)

Skrevet

24.juli - og skriver under på det med varmen ja! :-) Ellers syntes jeg det var riktig koselig å gå gravid! :-)

Skrevet

08. juli kom jenta vår, dagen etter menstermin og 2 uker før ul-termin.

Skrevet

Nataniel kom 17.juni ti dager på overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...