Gå til innhold

endelig er puppa mine igjen, og sambo da,,,,,,,,,,,,,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

sluttet å amme=) befriende faktisk......

hemmet sexen vår synes jeg..., så seks mnd får holde,,,,

lite seksuellt med melkeklin under akten=)

Skrevet

hm.. takk for informasjonen...

Skrevet

Slutter du å amme for å få et bedre sex-liv?!

Skrevet

Hehe.. skjønner deg godt jeg :))

Skal ikke nekte for at det skal bli godt å få tilbake hele kroppen sin en gang, når man er ferdig med ammingen.

Skrevet

skjønner godt at du er glad for å være ferdig med å amme... jeg var også det da jeg ufrivillig ble ferdig....

men jeg hadde aldri noen problemer med det i forhold til sex....

for meg var jeg bare lei av alt styret.... men så har jeg bare små filler igjen av de store fine fyldige puppene mine(etter tre barn) :)

og når det er et mellomrom på minst tre cm mellom brystvorta og der innholdet i puppen begynner så sier det seg selv at det blir vanskelig å amme på riktig måte... hvilket fører til brytvorter malt i kjøttkvern.... :)

men, det var vel litt trist også.. etter sistemann.... men jeg er fryktelig glad for at hele kroppen min er bare min igjen!

Skrevet

Åhh så heldig du er :)

Jeg har nedtelling til 21 januar, da er knerten 6 mnd, da er det full stopp her i huset!! Har aldri følt meg vel med denne ammingen, men tenkte å holde ut til han ble 6 mnd,,, bare 3 uker igjen!

Har aldri hatt nok på kveldene, så han har fått en flaske med mme før han legger seg! Begynte med grøt da han var 4 mnd, og han elsker det! Nå i det siste har det blitt mindre og mindre pupp, bare kosing på morgenen og et par ganger på dagtid! Så det virker som han nesten trapper ned litt selv :)

Skrevet

=)

ja det er deilig,,, lettvint å amme. ,men enda bedre å få hele meg tilbake=)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...