Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 sluttet å amme=) befriende faktisk...... hemmet sexen vår synes jeg..., så seks mnd får holde,,,, lite seksuellt med melkeklin under akten=)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Slutter du å amme for å få et bedre sex-liv?!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Hehe.. skjønner deg godt jeg ) Skal ikke nekte for at det skal bli godt å få tilbake hele kroppen sin en gang, når man er ferdig med ammingen.
dama Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 skjønner godt at du er glad for å være ferdig med å amme... jeg var også det da jeg ufrivillig ble ferdig.... men jeg hadde aldri noen problemer med det i forhold til sex.... for meg var jeg bare lei av alt styret.... men så har jeg bare små filler igjen av de store fine fyldige puppene mine(etter tre barn) og når det er et mellomrom på minst tre cm mellom brystvorta og der innholdet i puppen begynner så sier det seg selv at det blir vanskelig å amme på riktig måte... hvilket fører til brytvorter malt i kjøttkvern.... men, det var vel litt trist også.. etter sistemann.... men jeg er fryktelig glad for at hele kroppen min er bare min igjen!
mummiboy 21.07.06 Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Åhh så heldig du er Jeg har nedtelling til 21 januar, da er knerten 6 mnd, da er det full stopp her i huset!! Har aldri følt meg vel med denne ammingen, men tenkte å holde ut til han ble 6 mnd,,, bare 3 uker igjen! Har aldri hatt nok på kveldene, så han har fått en flaske med mme før han legger seg! Begynte med grøt da han var 4 mnd, og han elsker det! Nå i det siste har det blitt mindre og mindre pupp, bare kosing på morgenen og et par ganger på dagtid! Så det virker som han nesten trapper ned litt selv
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 =) ja det er deilig,,, lettvint å amme. ,men enda bedre å få hele meg tilbake=) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå