Gå til innhold

Nutrilett 5 dagers-kur


Gjest

Anbefalte innlegg

Har tatt helt av med mat nå i jula og tør ikke å veie meg mer. Var på butikken i stad og så en pakke med supper, pulver og middagen til 5 dager fra nutrilett og i desperasjonen tok jeg med meg en sånn og bestemte meg at fra i morra skal jeg bare ha i meg dette..(minus nyttårsmiddagen.)

Noen som veit om det smaker dritt og om jeg bør grue meg til å morra..? ;P

Men fra spøk til revolver; hvor mye kan man forvente å gå ned etter 5 dager med 830 kalorier pr dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer nok til å gå ned noen kilo ja, kommer ann på hvor mye du veier. Du vil gå ned mest vann og vil på så få kalorier gå over i spare modus og tviholde på energien den får tilført og forbrenningen din går ned får å spare energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil ikke på noen måte virke belærende her, men å gå kjapt ned i vekt er ensbetydende med å gå kjapt opp igjen, og gjerne mer opp enn du gikk ned i utgangspunktet. JEg har fått av 5 kilo siden 1. november. Ja det er lite på så lang tid, men da varer det også. Har rett og slett fått nok av å føle meg feit, så nå trener jeg 4 ganger i uka (spiser det jeg vil nå i jula, men ellers følger jeg grete roedes kosthold). Jeg har meldt meg inn i vektklubben.no (gratis) og henter mye råd, støtte og info der, Anbefales på det sterkeste. Har enda 18 kilo å gå ned og jeg håper at til sommeren vil det være gjort!

 

Håper du finner din måte å gjøre det på og hvis du trenger noen tips og velmente råd må du gjerne si fra!

 

God nyttårsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...