Gå til innhold

Har fått time til forundersøkelse 23 jan, hvor fort kan det gå etter det?

Anbefalte innlegg

Er ny akkurat "her", kjekt å se at det fantes et slik forum også. Kom egentlig fortere til enn vi hadde ventet, det gikk kun noen uker fra søknad ble sendt til vi fikk innkallingen.

Er det større sjangs å bli "naturlig" gravid også i denne perioden? De har ikke funnet noen "feil" på oss egentlig men vi får altså ikke til nr 2.

Hvordan reagerer dere på hormoner etc? Lurte på å bare gi beskjed til arbeidsgiver med en gang, er så dumt å gå å lurer slik. Må jo ha endel fri til alle undersøkelser etc også.

Fortsetter under...

Heisann,

En "uforklarlig barnløs" her også:-)

Vi var til forsamtale for ikke lenge siden. Fikk da beskjed om å "ringe inn" mensen når den kom, for da å begynne på medisiner. Jeg fikk mensen den dagen vi hadde forsamtale faktisk, så jeg begynte rett på forsøket. I mitt tilfelle betydde det spray fra dag 19 i syklus.

Jeg var pisseredd (unnskyld uttrykk) for bivirkninger, men har vært skånet for alt. Jeg er evig takknemlig for det. Og egguttaket gikk også veldig greit. Alt har gått veldig fort. På under to mnd har vi vært på forsamtale og gjennomført en forsøk.

(er idag på rugedag 6, så en ukes tid igjen til resultat:-))

Ønsker deg lykke lykke til.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...