Gå til innhold

Juni: noen som husker hvordan det var å være gravid?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merkelig nok har jeg glemt alt det negative, for det var jo mye som var kjipt. Det ble tydeligvis overskygget av det fantastiske det var å faktisk bære fram et lite barn.

 

For det var en konstant berusende og utenomjordisk herlig reise å følge med uke for uke hvilke utviklingstrekk som skjedde, følelsene av bevegelse, kjærligheten som vokste frem. Jeg følte meg hellig der jeg vagget rundt blant folk.

 

Det var en ubeskrivelig opplevelse, på en positiv måte, helt fra jeg så to blå streker på testen til hun kom ut til oss i den virkelige verden.

 

Jeg må nok oppleve det igjen en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..husker kun det positive jeg!! hadde moderat bekkenløsning fra 3,5 mnd. klarte å jobbe litt til og fra til 7.mnd, som innbar at jeg kjeeedet meg vanvittig når jeg var hjemme. i dag husker jeg bare det gode. ikke at jeg hadde vondt, var svær, andpusten på slutten. rier i 3 døgn, keisersnitt.. men det blir garantert en til:) de er jo så nyyydelige!!

 

min gutt var i utgangspunktet ikke ventet så tidlig, så det var vel et aldri så lite kortvarig "sjokk" da jeg fikk to streker på testen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte jeg var kjempegravid allerede da jeg fant det ut, selv om jeg bare var 5-6 uker på vei ;) Var så stolt :) Ble liksom så mamma med en gang :)

 

Hadde et kjempefint svangerskap, så jeg bare storkoste meg hele tiden :) Glemmer ALDRI den første gangen jeg fikk høre det lille hjertet slå så sterkt, rundt uke 9 ! Det var så stort :) Og såklart ultralyden da, viste frem bildene til ALLE ;)

 

Åååå så herlig det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jaaa:) Husker jeg ble overlykkelig med en gang jeg fikk to streker, samtidig kjempenervøs og:o) Satt og bare trippet til mannen kom hjem fra jobb, å sa bare HEI PAPPA:):) Han fikk tårer i øynene, åå for en dag:) Hadde et kjempe fint svangerskap jeg, og ingen plager! Selveste fødselen er vel en annen historie, måtte settes igang pga at vesla var så liten og jeg hadde for lite fostervann. Fikk ingen åpning og det endte i KS. Selveste KS var en fin opplevelse da:) Gjør det vel igjen etterhvert, først skal jeg kose meg med jenta mi en stund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke noe tegn før jeg fant ut jeg var gravid. Var aktive prøvere etter 3 spontanaborter, så testet dagen etter mensen skulle vært der, og den var positiv ja.

Klarte ikke å glede meg over det før jeg var nermere 20 uker på vei, selv om vi var på ul hver uke fra 5 uker til 25 uker på vei. Hadde et fint svangerskap, men var veeeldig trøtt og slapp og slet med ryggen siste 5 ukene. Husker jeg var drittlei på slutten, men klarer liksom ikke å huske hvor slitsomt det egentlig var. Men alt var jo vært det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...