Mamma til 3E Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Hvordan er den beste måten å smøre dentinox på gommene? jeg prøvde i dag med å bruke fingen min men det så ut som han bare slikket av igjen alt med en gang.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Jeg vet ikke om noen andre måter enn å smøre med fingeren,vil ikke tro at han slikker bort alt ;o) Prøv selv å ta det på tannkjøttet ditt og slikk etterpå,tror du fortsatt vil være litt "nummen" der selv om du tar det bort med tungen. Her smøres det også for harde livet om dagen,lille Luke får 3 tenner på engang nå!!! Han er 13 mnd da så har noen fra før også ;O) Husk: det er lov å gi en paracet hvis det blir for ille!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Q-tips! Dypp q-tipsen i Dentinox-flasken og smør på.... (Husk å bruke ny q-tips hver gang, så unngår du eventuelle bakterier).
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 tørker du over gommene med en tørr klut før du smører på...så blir det bedre virkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå