Gå til innhold

Nå har vi begynt å rulle...


-carina-

Anbefalte innlegg

Nå ja, jeg har vel kunnet rulle noen år allerede, jeg da! Men Karsten har begynt å rulle fra rygg til mage. Han rullet for fire ukers tid siden også, 7-8 ganger i løpet av en ukes tid. Men så har han nesten ikke rullet siden, før han igjen begynte å rulle på juleaften. Problemet nå er at han jo ikke er så glad i å ligge på magen. Hender han klarer å komme seg tilbake igjen på rygg, men for det meste blir han liggende på magen og sutre for at jeg skal snu ham tilbake igjen. Men så fort jeg har snudd ham på rygg er han tilbake igjen på magen... Phu! Skal bli greit når han lærer seg skikkelig å komme tilbake igjen på ryggen, altså! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa vår rullet en måneds tid for en måned siden, men har ikke rullet noe siden. Ligger kun på ryggen og leker, orker ikke prøve komme seg rundt engang. Håper hun snart ruller igjen eller krabber eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim har enda ikke skjønt noe av dette med rullingen. Vi var på 5 mnd kontroll i går og fikk vite at alt stod bra til med han og at noen bare er litt tregere enn andre....nå veide han 7610 gram og var 67 cm lang så han har vokst bra !

Vi har også begynt med litt grøt sånn inni mellom, han liker det men er ikke så veldig hissig på den enda. Ser ut til at han er fornøyd med morsmelk enn så lenge :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt fant også ut av dette i går. Ruller over på magen heletiden nå, men begynner fort å sutre, for det er jo ikke noe stas å ligge på magen:) Har rullet fra mage til rygg et par ganger også for en stund siden, men ikke nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her rullet hun første gang fra rygg til mage på nyttårsaften og har rullet 2 ganger siden det. Bedagelig anlagt frøken:) Hun vil mere og mere opp å stå på beina. Hun blir 6 mnd. den 8.jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Simen har rullet ca 5 ganger i hele sitt liv han:) Like "treg" som søstra si. Kommer vel etterhvert! Blir 6mnd 22. jan. han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amandus har rullet i ca 1mnd tid tror jeg....kanskje litt mer:-) Men har ikke skjønt greia med å rulle tilbake han heller, og blir fryktelig sinna når lekene kommer utenfor rekkevidde og, eller, han blir lei av å ligge på magen!

Men han har begynt å krype litt bakover da:-) i desperat forsøk å komme frem til gakk-gakken forran han, hihi!

i skrivende stund ruller han rundt ved siden av meg her, og jeg har snudd han allerede 4ganger iløpet av dette innlegget:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyer er forskjellige ja. Jørgen rulla første gangen på farsdagen og har rulla siden. Jeg legger han med vilje på ryggen hver gang og han nekter å ligge der ja ; ) hehe...han kan faktisk ligge lenge å åle og snurre seg rundt etter lekene sine, men på magen gulper han desto mere så jeg skulle ønske han kunne ligge på ryggen etter mat iallefall :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi rulla første gang 28 oktober. Begge veier rett etter hverandre. Å siden rulla litt nå og da. Rett før jula ble det mye rulling å nå gjør jeg ikka anna enn å passe på hvor hun ruller. For ho har funnet ut at ho kan rulle dit ho vil. Lærte seg i romjula og bruke armen som støtte mot hode når man ruller fra mage til rygg igjen, så når skaller hun ikke hode mere heller.

 

jeg og svigermor ble helt paffe for litt tid siden, ho lå på gulvet og lekte og hunden satte seg 1 meter unna, da rulla hun 3 ganger rundt og tok et godt tak i han. Nå vil ho opp å krype, så regner med det går fort framover nå. Lært å sitte selv også nå, setter seg opp i vippestolen. Artig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...