Gjest Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har fått vite i uke 25 at det var en jente, hun kunne i hvertfall ikke se noe som skulle tilsi at det er en gutt, og hun fikk en ganske god titt. Jeg har derfor kjøpt mye rosa. Siden det bare er ca 8 uker til fødsel, så begynner jeg å bekymre meg litt.. ser man ikke kjønnet godt i uke 25?
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Grunnen til at jeg tør stole på ul-beskjeden er at jeg av div. årsaker har hatt fem ul. Fire av dem har sagt jente med 100% sikkerhet, en med 75% sikkerhet... jeg hadde nok neppe turt å stole på bare en enkelt ul.
LisaColli Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 første ul så jordmora kjønnet, men ville ikke si noe for hun var ikke 100% sikker. andre gangen sa samme jordmora at det hun så sist ble bekreftet, det er jente. tredje ul sa en annen jordmor at jeg bare skulle fortsette å kjøpe rosa, for her var det ingen tvil! så rett på. men alikevel føler jeg meg ikke 100% sikker.. har jo kjøpt en del rosa og tilogmed malt listene på rommet rosa, hehe.. men i det siste har jeg hørt om mange som har fått vite feil kjønn.. så er ikke helt sikker før jeg ser det med egne øyne ;P
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Jeg fikk beskjed om 95% jente, og det tar jeg for god fisk. Får jeg en gutt er det akkurat like hyggelig, om enn overraskende. Jeg nevnte for jordmor at jeg var skeptisk siden man hører så mange som har fått feil beskjed, hun bare lo av meg og sa "Tro meg, du får jente. Du må slutte å høre så mye på andre". Da stoler jeg på det ;-)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Jeg fikk først vite kjønnet på ordinær ul. Ganske overraskende da jeg ikke var sikker på om jeg tørte å spørre om hun kunne se kjønnet. Men hun spurte meg med en gang hun så babyen. Hun kunne nemlig se kjønnet etter et minutt! Men hun sa det ikke før hun var sikker. Denne jordmoren har tatt feil 6 ganger..Ikke mange ganger med andre ord=) Men jeg tok ny ul, 3D, når jeg var 26 uker. Han kunne bekrefte at det er jente. Fikk til og med bilde.. Så jeg har kjøpt vogn med rosa i=)
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 når jeg hadde fått bekrefta gutt 3ganger trodde jeg på det og kjøpe mye i blått... så skulle jeg på ny ul, da var jeg i uke 27tror jeg.. da mente legen det var ei jente til og begynne med og sa "du vet det at vi ser det mye bedre nå enn på den ordinære ultralyden"... så de kan nok se kjønnet like godt eller enda bedre i uke 25.. (legen så etterpå at det fremdeles er en gutt der, heldigvis;)
Mrs. Bouquet Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Den odiære UL klarte jordmoren ikke å se det, men på 4 andre gjort av 3 forskjellige leger har det blitt sagt jente, sa vi stoler nokså godt på det. Men så er det ingen krise med de tingene vi har kjøpt til jente heller. Det er kanskje snakk om noen tusenlapper i klær og sengetøy, resten er nøytralt.
cec26 Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 På første ul så var jordmor usikker.... Tok en 3D i uke 22, og da kunne det tyde på en gutt... men jeg venter til h*n kommer ut jeg.. så får vi se... men jeg føler at det er en liten prins ja.... Man kan aldri være 100% sikker... ihvertfall ikke etter kun en UL
tuppen og lillemor Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 jeg sniker meg inn her jeg... noen dager igjen til dette trim.... jeg har fått vite 3 ganger at det er jenten som kommer denne gang.. har 2 gutter fra før, men tør liksom ikke helt å tro det, det er så uvirkelig...men det er 3 forskjellige som har sakt det, en i uke 18 og en i 23 og en i 25, så det er jo såpass sent at deburde jo se det riktig da. gleder meg veldig, kjekt med jente nå...
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 Jeg fikk vite at jeg ventet gutt i uke 14 og på den ordinære i uke 18. Stoler egentlig ganske godt på de.. for de så det veldig tydelig. Men for sikkerthets skyld.. så vasker jeg ikke de lyseblå klærne.. men bare de nøytrale.. Men det er jaggu best det kommer ut en med tissefant.. ellers får jeg en liten bytte jobb!! hehe=)
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #11 Skrevet 28. desember 2006 men uansett så kommer nok det første spm mitt til å være " hva er det for noe?"... føler meg kanskje 99 % sikker! men men.. litt spenning er det jo å da Sambo som absolutt ville vite kjønnet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå