Gjest Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 hadde 1 litn rød flekk for noen dager siden, har nå 3.. hva skjer?? noen som har vært borti dette under graviditet, eller annet..??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Ser at dette er et gammelt innlegg, og du har jo sikkert funnet ut av dette nå. Men jeg svarer likevel. Det kan være at du har kastet opp i det siste, eller hostet/nyst mye. Da kan trykket i magen bli så stort, at det forplanter seg til hodet og øynene. Øynene kan bli totalt røde av det faktisk, men det skjer nok veldig sjelden:-) Det er ikke så unormalt hos personer med spiseforstyrrelser feks.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har også hatt sprengte blodkar i øyet! 2 ganger siden j ble gravid og jeg er i 10. uke........Kaster ikke opp. Men sitter litt mye foran datan....(på bim), kanskje det har noe å si? Kjennes på øynene....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Hvis det er en blødning i det hvite i øyet du tenker på, så har det ingenting med anstrengelse av øynene foran skjermen å gjøre. Kan komme av anstrengelse ellers: hosting/ nysing/ tunge løft/ fysisk aktivitet/ sex... Hvis det skjer ofte er det grunn til å sjekke om du f. ex. har for høyt blodtrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå