Gå til innhold

Kynnere og sykemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i dag 27+1 og har en del kynnere i løpet av dagen. Er det andre som har/ har hatt det på samme måte? Hva sa jordmor til dere?

Jeg skal til jordmor rett over nyttår, men bare lurer på hva jeg kan vente meg. Forsette å jobbe 100% eller delvis sykemelding, full sykemelding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er plaget med en del kynnere... jeg er i uke 25.

jordmora sa til meg at det var normalt, men kom smertene nedentil og regelmessig måtte jeg ringe til henne...

jeg er sykemeldt 100 %.... har en stresset jobb og blir du stresset kommer kynnerene også...

jeg prøvde aktivsykemelding, men det fungert ikkje for meg...

lykke til

Skrevet

Jeg er nå i uke 26, og har hatt kynnere daglig siden uke 12 ca. Har ikke tenkt å sykemelde meg pga det. Har mange kynnere i løpet av dagen, men de er uregelmessige og ikke så veldig vonde. Har ikke sagt noe om de til legen, så lenge de ikke er regelmessige så kommer jeg nok ikke til å si noe heller. Hvis du syntes jobben din er for slitsom, så må du nok heller si ifra.

Skrevet

Kynnere i seg selv er ikke noe grunn til sykemelding. Alle har det, men noen kjenner det bedre enn andre. Men blir de regelmessige eller veldig vonde så kan spørsmål om sykemeling komme opp.

jeg har mange vonde kynnere, slike som gjør at jeg ikke klarer å stå oppreist, men har ikke sykemelding.

Selv håper jeg snart på sykemelding, grunnet lavt blodtryk og ekstrem tretthet. FØrste dag på jobb i dag etter 8 dager fri og jeg var helt tom når jeg kom hjem og jeg har ikke en stressende jobb i det hele tatt.....

Skrevet

jeg hadde mye kynnere forrige svangerskap, og det var omtrendt fra beg til slutt!

Jeg gikk ut i 50 sm og jobbet helt ut, men det hjapl aa jobbe bare 50%.

Jeg fikk det som verst hvis jeg gikk fort og var stresset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...