Gå til innhold

Så spent atte!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM rundt 3 Januar, men har lyst å teste allerede i morgen! Får kjøpe et par tester og prøve å drøye te nyttårsaften!

Dette er 1 PP etter MA. Da jeg ble gravid sist(og det endte med MA) var det også første PP. Håper, håper!!! Følger med og lesre innlegg og kjenner etter. Mensmurringer og tunge pupper er absolutt tilstede! Skal holde der oppdatert uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med testing! Skal se det blir en forsinket julegave :)

Skrevet

Hei! Vi er vel omtrent like spente, du og jeg... Og i en svært lik situasjon. Vi ble gravid på første forsøk, mistet og er nå i første pp etter - med IKM i starten av januar... Flott at du holder oss oppdatert. Selv kjenner jeg ingenting fra brystene, men har økt utflod - så får vi se hva det blir til.

*krysser fingrene for oss begge*

Skrevet

*krysser fingrene ja*

Spent på å høre om deg og!

Jeg håper bare ikke kroppen spiller meg et puss. Har nok lett for å bli gravid, men vet hvor lett man kan tro på ting og virkelig føle at nå skjer det!

Skrevet

Hei. Har du testet idag? Venter IKM 2. januar jeg, og er nok like spent som deg, har satt meg som mål å klare å vente med å teste til etter IKM, men jeg har gravitestene klar, kan hende jeg ikke klarer vente så lenge:p

Skrevet

Drøyer med å teste jeg. Har fått voksesmerter i beina...ser det også kan være et symptom, skikkelig verk fra lårene og nedover...pleier ikke å ha det!

Virkelig spennende! Du da? Har du testet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...