Gå til innhold

Føler meg ikke gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 16 og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Det plager meg. Har ikke skikkelig mage eller. Føler meg bare pløsete. Jeg hadde ul for ca 2 uker siden da var alt bra. Men føler at fosteret ikke vokser!!!

Har vært gravid før følte meg anderledes da. Fikk en gutt. Kan det være annerledes med jente? Noen kloke svar????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var like langt på vei som deg så følte ikke jeg meg heller gravid. Hadde ingen mage og formen var helt fint. Men nå er 27 uker på vei, og det er veldig annerledes nå, så bare gled deg over den lille i magen, alt er nok helt fint skal du se :)

Skrevet

Mellom uke 13 og 17 er det utrolig mange som ikke føler seg gravide, meg inkludert, det betyr ikke at det er noe galt! Mi tesero og jeg var to av de som spurte om det samme i høst, men alt er vel hos meg også. Masse liv og stor mage, 27+4 i dag.

Nyt tiden før magen blir i veien. ;-)

Skrevet

Jeg er i uke 18 nå og har følt noenlunde det samme nå i flere uker. Den siste uka har jeg imidlertid begynt å få en mer definert mage ( også takket være mye julemat:-) ), så det har hjulpet på å føle meg mer gravid. Likevel har jeg ikke kjent noe klart liv ennå, men neste uke skal jeg til UL, og etter det har jeg tenkt å bli mer "gravid", dersom alt er i orden.

Skrevet

Jeg er i uke 20, og føler meg heller ikke spesielt gravid. Men magen er begynt å bli større og UL har vist at alt er i orden, så det er ingen tvil om at jeg er gravid. Jeg hadde det som deg at jeg ikke følte at fosteret vokste og var sikker på jeg var utsatt for MA. Ble like overrasket på hver kontroll da jeg fikk høre hjertelyd og da jordmor viste meg hvordan jeg skulle kjenne etter livmoren.

Kan kjenne liv nå, men tenker hele tiden om det kan være noe jeg innbiller meg. Synes ikke det er helt virkelig ennå... Merkelig følelse.

Alt er nok i skjønneste orden. Er kanskje bare hormoner og kroppene våre som tuller litt med oss og gjør oss litt forvirret :-)

Skrevet

Har det på akkurat samme måte og er også 16 uker på vei (og har en 2 uker gammel, gøyal UL i minnet). Men jeg har ikke barn fra før, så jeg vet ikke hvordan det skal kjennes heller. Men jeg ønsker meg tydeligere tegn, og synes det var moro at du spurte om akkurat det som jeg gikk på nett nå for å finne svar på:)

Heldigvis har du fått beroligende svar: Jeg tyvlåner dem!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar.... skjønner bare ikke at det er noe der inne. Gleder meg til å komme litt lenger på vei så magen kan kommer frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...