Gå til innhold

har dokker veid di små i det siste?


Tess30

Anbefalte innlegg

veide lille store Temine idag. ho veide nu 5 kg...Ho va 4460 g da ho blei født, men gikk ned 300 gram etter fødselen...Så nu har ho snart lagt på sæ en hel kg...

Må bruke str 56 nu, og den str syng på siste verset..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta vårres e ikke heilt go... så får ikke veid ho :( Men det bi vældi spennanesn når vi skal på kontroll 16. januar.... Men ser nu at ho væks og legg godt på sæ :D Hær går det og mæst i str. 56 men ho har enda nån 50 klea som passa da... men har ikke mange i str 50 uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er å veier hver uke, pga lite melk og jeg prøver å finne ut hvor mye tillegg jeg må gi..

Snuppa veide 3270 g når ho ble født, veide 3110 g når vi dro fra sykehuset. Var på kontroll forrige uke og da hadde ho gått opp til 3480, så det var jo bra.. Så har jeg prøvd med pupp på dagen og flaske på natte og når vi veide ho i dag hadde hun kun gått opp 25 g på 6 dager så nå må jeg gi mer flaske.. men sånn er det.. Ungen må jo ha mat ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke veid Nicklas i det hele tatt siden vi kom hjem.. prøvde på badevekten, men det funka dårlig.. og han er for stor til kjøkkenvekten :-)

 

Skal stikke innom helsestasjonen en dag... er litt spent på hva han veier..

 

Str. 50 er blitt for lite her.. pakket ned de plaggene i den str. i forgårs. Han bruker 56 nå, og litt 62 (mest pga mangel på klær.. bodyene i 62 er omtrent passe på armene og altfor lange i lengden, liksom...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veid noen to ganger etter vi kom hjem, pga litt lite melk.... Jakob veide 3384 når han ble født, gikk ned gtil 3150... forrige mandag hadde han gått opp til 3430, og i går hadde han gått opp til 3900 :-D Så nå går han kjempe fint opp!!!

Str 50 er for lite her også, prøvde i går- da alt annet var på vask ;) men den dressen vi prøvde var alt for liten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, veide han for en uke siden, da var han 4310 gram. Var 3939 ved fødsel og gikk ned til 3688, så han gikk opp nesten 600 gram på 2 uker, er en storspiser! Dobbelt hake og bollekinn, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svigermor hadde faktisk ei gammel barnevekt som hun hadde kjøpt på auksjon for noen år siden så den låner vi da:o) Snuppa her veide 2620 når vi reiste fra sykehuset den 23/11, og veide henne 28/12 da veide hu 3625.Så har lagt på seg ca en kilo. hu blir 6 uker imorra. så vokser fort:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi veide på tirsdag. Da var hun gått opp nye 200 gram til 3410:)) Hun veide jo 'bare' 3290 ved fødsel, så vi er alle fornøyde med den oppgangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var 2925 ved fødsel, 3 dager etter, var han 2650.

ved 4 ukerskontrollen var han 3765. så han får nok i seg nok mat..

har ikke veid han på 2 uker, men sakl på helsestasjonen 3.1.07, så da får vi se hvor mye mer han har gått opp!

han har i allefall fått bollekinn!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina var 3635 gr da ho blei født, gikk ned til 3390 natt til det tredje døgnet. veide ho på helsestasjonen da ho var 16 dager, og da var ho 4150 gr. Ho ble født 5 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...