Gå til innhold

Fått mye fint til jul da?


Gjest

Anbefalte innlegg

Her har vi fått overflod av gaver, men bare ting vi virkelig har bruk for og ønsket oss. Fått dvd til bilen til barna, så nå slipper jeg å grue meg til å kjøre bil, deilig.

Hatt en kjempe koselig jul med familien, feiret hos oss selv for første gang, var helt topp.

Ønsker dere alle en riktig god jul videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått masse fint som vi kan bruke :)

 

bla: lekematte, leker, masse fine klær, dukkevogge (hjemmelaget) og penger (husker ikke mer jeg nå)

 

Vi har også hatt en kjempefin og koselig første jul sammen :) Snuppa tok alt med stormende ro og sov like gjerne over hele pakkeåpningen hun.. hehe.. rakk bare å spise middag og litt til før hun var så trøtt at vi måtte legge henne.. Så neste år må vi begynne litt tidligere med å åpne pakker!

 

God Jul og Godt Nytt År til alle sammen!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fornøyd med gavene til Karsten på hans vegne, vi. Ble mest leker, litt bøker og musikk-cd'er. Men det var det vi hadde ønsket også, vi... Gavene fra oss hadde vi ikke kjøpt, skulle se hva han fikk først. Så i morgen skal vi ut og kjøpe DVD-spiller til bilen også (salg!), for å gjøre bilkjøringen litt lettere... :o)

 

Hadde en rolig dag, Karsten forstod vel egentlig ikke at det var så mye spesielt med dagen. Han koste seg med at pappaen var hjemme fra jobb, for da ble han jo lekt med en hel masse. Så han sovnet helt utslitt en halvtimes tid før vanlig legging.

 

Satte ham midt blant pakkene sine for å få tatt litt bilder og også for å se om han ville rive av noe papir. Men han var nå mest interessert i å smake på pakkene han...

 

Har lagt ut noen bilder fra julefeiringen vår på hjemmesiden (www.tolstrup-snapa.com - klikk på Karsten, så på Karsten 5-6 mnd)

 

Fortsatt god jul, ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...