Får 2 tette Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Skulle hatt mens lillejulaften, men har ikke kommet sikkelig enda. HAdde litt blødning julaften, men ikke noe senere. Har tatt en test i kveld, men den viste ingenting.... sukk. Noen som har vært borte i det samme?
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Sikkert julenissen som tok med seg tanta di til nordpolen skal du se Jeg pleier også blø ganske mye de 2-3 første dagene, deretter kommer det en del "ikk-ferskt-blod" de neste dagene. Denne gangen blødde jeg kun det første døgnet, deretter ingenting ennet enn bittelitt som kom på papiret da jeg tørket meg. Merkelig...
Får 2 tette Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2006 hmmm.... kjedelig å ikke vite hva det er. Ønsker jo veldig at det er en liten spire, men når testen er negativ så blir man jo litt skuffa. Hadde liksom håpet virkelig at nå var det min tur! Får prøve en gang til i morra på morgenurin. Håper det hjelper. Vi får krysse fingre og tær! Lykke til... :0)
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Kan jo være at du produserer hcg seint... Har du noen andre symptomer da??
Får 2 tette Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2006 Har egentlig ingen symptomer. Litt kjedelig det også. Pleier alltid å ha veldig regelmessig mens og derfor begynte jeg å lure... Går å håper på symptomer, men merker dessverre ingen. Skulle gjerne hatt opptil flere! he he...
melkekua™ Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Må spørre: er det lenge siden du sluttet på p-piller? vet at syklusen kan bli fucka opp etter p-pilleslutt! Du har kanskje vært prøver i noen pp'r?
Får 2 tette Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2006 slutta med pilla i mai. Burde vel vært i orden nå? eller? Har vært veldig regelmessig siden da...
Hilsen Aud Skrevet 27. desember 2006 #8 Skrevet 27. desember 2006 syklusene burde være i orden da ja. Hmm.. merkelig. Kan jo være flere løsninger: a) du hadde EL senere enn vanlig, kan være stress eller andre ting som utgjør det du er gravid, men det slår ikke ut på testen enda c) mensen er på vei, og kommer for fullt noen dager for sent d) at blødningen var innenfor normalen.. Kan forresten legge til at noen har regelmessig syklus så lenge som hormonene fortsatt henger i kroppen, og så blir den "tullete" når siste rest av hormoner har forlatt kroppen. umulig å si... huff - var visst ikke mye til hjelp jeg.... lykke til uansett og ta en test på morgenurin neste gang
Får 2 tette Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. desember 2006 Takk for mange gode forslag. Tok en ny test i dag på morgenurin, men den var negativ den også. Så jeg må nok slå meg til ro med at det ikke var noe denne gangen. Spennende var det. Håper nå på at jeg får en "normal" syklus neste mnd så jeg vet at det ikke er noe galt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå