Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Hvor lenge brukte barna deres høystolen? Hva gikk dere over til etterpå?
Gjest mphs Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Hvilken høystol. Ungen min bruker nå tripp trapp stolen som jeg brukte fra jeg var ca. 8 mnd til jeg var 14 år. Så regner med hun vil bruke den helt til hun begyner med vanlige stoler.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 brukte den hivte stygge plast ikea stolen Antilop fra ca.6mnd til hun var 10mnd... nå er det tripp trappen som jeg regner med å bruke maaaange år fremover... ;o)
K-paxen Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Vi bruker også tripp-trapp stolen fra Stokke med bøyle som kan tas av når nurket blir eldre. Får også puter til dem nå. Er veldig fornøyd! Hos mormor og morfar bruker vi den jeg brukte da jeg var liten
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Vi bruker også tripp-tarpp fra Stokke og jeg elsker den så det blir nok kjøpt en sånn en til når neste mann kommer også.. Har også bøylen på nå, men det blir jo tatt av med tid og stunder men litt tidig ennå Jeg kjøpte sånn pute også jeg da:)Veldig kjekt men blir fort veldig grisete da:) Så de kommer til og bli godt brukt i maaaange år fremover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå