på tide å prøve? Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 jeg har blitt satt på apocillin. legen sa det ikke gjorde noe at jeg ammer. i "bruksanvisningen" står det at det går over i mm, men at det sansynligvis ikke har noen påvirkning på barnet. noen med erfaring?
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Jeg brukte apocillin i sommer. Det eneste jeg merket på babyen var at det virket som han hadde litt mageknip innimellom. Men var ikke mye, bare av og til. Så det går nok bra.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Det er ikke noe problem,det er slik at uasnett hva du spiser eller drikker så går det over i mm.Da det står at barnet sannsynligvis ikke blir påvirket kan du være trygg på at det ikke er farlig ;o) Det som mest sannsynlig vil skje er at din lille vil få diare og litt magesmerter,utover det så vil babyen din ikke merke noe ;O)
på tide å prøve? Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 takk for svar! det ser ikke ut til at han er noe plaget av det enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå