Gå til innhold

Hvor mange skal ha keisersnitt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vet dere datoen?

Jeg skal ha KS 5.mars.

Hadde hstesnitt forrige gang etter flere døgn med rier. Og skal ha KS nå pga fare for gjentakelse av forrige fødsel og stort barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. ...etter terminen hører jeg vel ikke til her ennå, men etter snittdatoen :o)

Skal ha mitt tredje snitt 14. mars.

Skrevet

De ønsket at jeg også skulle ha ks denne gangen. pga 3 døgn med rier sist og 5 kg baby.

Men det vil jeg absolutt ikke ha om jeg kan slippe.. så jeg blir satt igang ca 14 dager før termin.. om ikke barnet allerede da er oppi 5 kg.. da har jeg ikke no valg.

De snakket om at planlagt ks var rundt 14 dager før termin?? så om jeg må det er jeg klar midt i februar.

Skrevet

Hei!

Jeg trodde jeg fikk keiser fordi jeg for ett år siden hadde hastekeisersnitt siden barnet var for stort å ikke ville gli ned i bekkenet.

Men etter samtale med lege på sykehuset fikk jeg vite at de ville helst satse på å gjennomføre en vanlig fødsel. Får gå til kontroll på sykehuset hver fjortende dag frem til fødsel men men.......... hjelper ikke meg. Er så redd og nervøs for at jeg skal gå igjennom marerittet som jeg hadde sist. Grunnen til de mener jeg skal prøve vanlig fødsel er at jeg sist ble satt i gang og det kunne være grunnen til at riene ikke gikk som normalt. Hadde haglerier i seks timer som kom uten en eneste pause. Etter tolv timer ebbet de ut og jeg fikk feber. Jenta våres var ikke klar for å komme ut .Det ble keisersnitt og jenta var 4250 g.

Nå er jeg livredd for at nestemann skal bli større.. Hvordan var det å føde et barn på fem kilo? Jeg kjenner jeg er så oppghengt i det her. Nå ligger jeg langt over skjema men legen sier at jeg kan føde et stort barn så lenge jeg får gode rier som forhåpentligvis settes i gang av seg selv.

Epurdiral kunne jeg få, men en svak en. Siden det er så kort tid siden sist keisersnitt så står livmoren i fare for å rivne. Uff, jeg ligger å ikke får sove om nettene men vil ikke klage noe særlig til de på sykehuset siden det var jeg som fikk mast meg til å få satt i gang fødselen sist siden jeg var så sliten.

Følte det ble min skyld for at det ble keisersnitt ...

Noen som har det lignende?

Skrevet

hei, jeg skal ha ks den 9 februar. har termin den 18 feb

Skrevet

Jeg skal også ha keisersnitt, 1 mars:) Har termin 8 så får bare en uke før, overlegen på sykehuset mente at jeg ikke var i stand til å føde, men hvorfor viste han bare ikke:) Gikk dårlig sist jeg prøvde og gjør det ikke igjen for å si det sånn.. Og var heldig med at det var samme legen som var med sist keisersnitt som endte akutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...