Gå til innhold

Oj! Plutselig blir vi FEM!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok testen for ei uke siden og den LYSTE mot meg: positiv! Ikke akkurat planlagt.. Minst ett år for tidlig.. De to første vil være 3 og 5 når neste mann kommer, men jeg hadde tenkt at de skulle ha enda noen år på baken før vi ble 5.. Heldigvis er mannen min positiv. Mer positiv enn meg, faktisk! Jeg tenker bare på jobb, penger, kroppen min (som jeg endelig hadde fått på plass igjen!!!).. Det er så mange som sier at svangerskap nr 1 og 2 var så mye lettere enn nr 3.. Og at kroppen blir helt annerledes etter nr. 3.. Jeg blir rett og slett bekymret!! Jeg trives med meg selv akkurat nå.. Vet ikke hvordan d blir psykisk å måtte gjennom hele den forandringsprosessen en gang til! I tillegg er jeg redd for reaksjonene.. Redd for å si fra på jobb. Føler at jeg svikter.. Redd for hva familie og svigerfamilie vil si.. Redd for hva vennene vil si når vi faktisk skal ha nr 3! Ingen andre har kommet så langt! 3 stk før 30 år.. Men jeg får holde hodet kaldt og satse på at alt faller på plass slik som d har gjort før.. Når magen begynner å vokse og sparkene begynner å kjennes regner jeg med at den fantastiske følelsen kommer strømmende igjen... Termin 29. august.. Lenge til.. God tid enda....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...