Gå til innhold

kan det være tvillinger...??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hjelp noen..

jeg har testet positiv.. jippy, det er supert..

men, jeg testa positiv 5 dager før ikm.. også hos legen.. kan det være to...?

Det er nå litt over ei uke siden, så nå er jeg 4+5.. jeg er ikke dårlig, litt trøtt, og tisser hele tiden.. ellers er alt bare super..

 

noen som har peiling???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt umulig for noen av oss her inne å svare på om det kan være tvillinger. Det sies at høyt hcg innhold gjelder for tvillingssvangerskap, men ei jeg vet om hadde hcg innholdet til et enlingssvangerskap og var gravid med tvillinger.

Ei anna ei, hadde kjempehøy hcg, men der var det bare en.

Dette er fordi vi alle produserer ulik mengde hcg, det er fra person til person. Så du må nok vente til ultralyd med å få svar på det.

Gratulerer med graviditeten:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg vet jo godt at det er umulig for noen å svare helt 100%, det var bare for å høre om noen hadde opplevd noe lignende..

så unnskyll dumt spørsmål..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjoenner godt at du lurer, jeg. Vi lurte veldig paa om jeg bar paa tvillinger fordi vi fikk testet hcg og den var kjempehoey. (Helt i toppsiktet for en, og gjennomsnittlig for tvillinger.) Jeg testet positivt 3 dager foer IKM. Pluss at symptomene har vaert sterke fra starten av, og jeg gikk med en foelelse at det kanskje kunne vaere to. Men vi tok ultralyd, og der var det nok bare en ja. Hvis du lurer veldig kan det vel evt vaere lurt aa koste paa seg en tidlig ultralyd--evt spoerre legen om du kan faa en. Dersom det er tvillinger boer man f.eks faa i seg flere vitaminer, o.l. og da kan det vaere greit aa vite det tidlig. Men som hun over sa--hcg varierer enormt fra svangerskap til svangerskap og person til person. Saa en ultralyd er nok det eneste som viser det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...