Gå til innhold

Dere som har tatt innvendig ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke 1. ultralyden og han skal nok heller ikke være med på 2. ultralyden i begynnelsen av januar. Til den ordinære ul i mai skal han være med. Disse to første har vært mest for å fastsette hvor langt jeg var på vei siden jeg ikke hadde noen fakta å forholde meg til etter forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mitt første barn var han ikke med, men han var med denne gang når jeg tok UL. Jeg får veldig mange kontroller og UL pga min diabetes og derfor er han ikke med på alle kontrollene..

 

Men da han var på på den innvendige UL så satt han med ryggen til meg å så på en skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde med typen. Når jeg sa jeg skulle på ultralyd fikk jeg med en gang spørsmålet "jeg kan være med ikke sant?". Og jeg sa "ja". Typen sa at han hadde blitt litt lei seg hvis han ikke kunne ha blitt med...

 

For oss var det helt fantastisk, å se den lille aktive babyen i uke 11. Til ordinær ul vil han også være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:) Jeg hadde sambo'n med på tidlig ul for ca ett par uker siden,vi skal på ny ul den 3 jan. Det var stort for han å få være med,det gikk virkelig opp for han at det var et lite nurk der inne,og nå kan han nesten ikke vente til neste ul. Jeg vil anbefale deg å la han få være med,inkludere han i alt du kan få inkludert han i. Tenk så mye av svangerskapet de går glipp av på en måte,i motsetning til oss som opplever alt gjennom den spennende tiden. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg hadde samboeren med meg på den ene ul jeg har vært med på, men han satt på andre sida av forhenget. Jeg syntes at det ble litt ekkelt hvis han skulle være med inn å se når jeg fikk en "stake" oppi!!!! Dette syntes han var helt greit. Men det er alt opp til hva du selv føler for. Det er på en måte vi damene som ligger og "blotter" oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt med sambo alle 3 gangene... Syns det er naturlig, og for meg er det viktig at han er der. Dette er jo noe vi skal gjennomgå sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det, og er egentlig litt sjenert for kroppen min. ta på deg en litt stor skjorte, genser, bluse. så når du tar av deg buksa så går den litt nedenfor. det hjalp for meg. for samboeren min var det godt for han å se barnet og han fikk et forhold til det med en gang. noe som gijen har ført til 100ganger mer oppmerksomhet og omsorg her hjemme;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboer'n min ble med på tidlig UL i uke 7.

 

Han holdt meg i armen hele tiden og jeg kjente at han ble rørt når vi så hjertet banke så kraftig og godt...

 

Han kommer til å bli med på alle kontrollene hos jordmor. Til legen blir han sikkert ikke med hver gang, da det er mest blodprøver og slikt som foregår der. Har diabetes og høyt blodtrykk, så det er nok det vi konsentrerer oss om hos legen tenker jeg.

 

Har fått en time på kvinneklinikken allerede 8. januar. Ringte og spurte om pappa'n skulle være med (siden jeg ikke vet helt hvorfor jeg skal dit), og de sa at han var velkommen til å bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har blitt med paa begge kontrollene, ogsaa innvendig ultralyd. Foerste gang, da det var GU gikk han ut paa gangen akkurat under undersoekelsen, men han var der paa ultralyden og holdt meg i haanda hele tiden. Veldig fin opplevelse for oss begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...