Gå til innhold

noen fra sandnessjøen her????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Her er ei fra Sandnessjøen!!!

Vil da ikke si hvem jeg er enda, da det er litt for tidlig i svangerskapet. Er 6+1 på vei. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 26 år og bor i s.sjøen.. jeg er 23 uker på vei... har prøvd å få kontakt med flere her i fra men har ikke fått kontakt med noen fra 2 trimester. har du barn fra før og hvor gammel er du??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 28 år, har ingen barn fra før. Er ca 6+2 på vei. Ska ærli innrømm at e bi no litt nysgjerri på kem du e!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bor i ura og har 1 barn fra før...

eg e no litt nyskjerri på kem du og e,. men dæ e no litt tili at du avsløre deg... har du vørre på kontroll??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då bo e no itje så altfør langt ifrå de. E du i fra Sandnessjøen? Såg bære at du skreiv eg. Jada ha vørre nån gång på kontroll. Ha hatt nå sinnsyke smertæ i magen så de ha no følgt litt ekstra m me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp. har bodd her stortsett heile live.. har bodd borte i 2 år...

 

har du fast jobb??

 

no vart eg enno meir nyskjerri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då har du litt meir enn meg,., eg har 25% fast,. men e håpa på meir no på ny åre.. eg veit dæ ska bi lyst ut et par stillinge...

så e kryssa fengran.. har du fått regna ut termin dato tel ure??

eg har termin 30 april..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha itje vørre te ure. Bære vørre på sykehuse te ho Steinholt. Ha bære rægnæ ut termin her på nettet å den sa 24 august. Korsn stillinge e d som ska bi lyst ut? Håpæ å finn me nå anna i nærmeste framtid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...