Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Del Skrevet 27. desember 2006 Har barn på 4 måneder.Vil ha pupp hele tiden om natta. Spiser kanskje 2-3 ganger ordentlig om natta, men vil ha pupp i munnen konstant... Vil ikke ha smokk, har prøvd absolutt alle typer, jeg tuller ikke. sover i vår seng men vi vil ha h*n over i egen. Hvordan skal vi gjøre det???????????????? våkner masse om natta og pupp er det eneste som roer.. veldig bra vektoppgang, fullammer. spiser kanskje hver 3.- 4. time om dagen. ikke syk eller sulten. veldig kontaktsøkende om dagen også. var kolikkbarn fram til 11 uker og har vært vant til mye kroppskontakt hele tiden. Roer seg i vogna men bare for max et par timer om gangen. våkner og vil ha pupp uansett. ser mørkt på å ha h*n over i egen seng, altså... har prøvd å amme oftere om dagen for å se om det hjelper, det gjør det ikke. Begynner å skrike med en gang vi legger h*n hvis h*n er våken. og da mener jeg virkelig skrike, ikke syte. Hjelper ikke å gå inn og stryke eller kose, må opp og bysses eller få pupp i munnen i vår seng for å sove videre. vil -ikke- prøve skrikekur, så det kan dere bare glemme å anbefale. ellers tar jeg imot alle råd! HS hadde ikke noe fornuftig å si om dette, spurte der først. hun sa jeg skulle la h*n skrike... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7564162-h-j-e-l-p-r%C3%A5d-trengs-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomman Skrevet 27. desember 2006 #2 Del Skrevet 27. desember 2006 ap-norge.com - attachment parenting - les der kanskje du finner gode råd der ?? Men kan ellers si at det er nok bare en periode - slikt går som regel over etter kortere eller lengre tid -ser en på spedbarsntiden er den kort sett i en større periode - for noen er samsoving greit- for andre er det ikke noen god løsning... ingen konkrete råd dessverre men en stor trøsteklem kan du få da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7564162-h-j-e-l-p-r%C3%A5d-trengs-litt-langt/#findComment-7565490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå