Gå til innhold

hele sv ønsket jeg meg ikke en gutt, men det var gutt jeg fikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke noe i mot gutter, men jeg viste at om jeg fikk gutt ville ikke det navnet jeg ønsket å gi han være det han skulle hete. mannen min hater det navnet så derfor håpet jeg på jente. men det ble en gutt, en nydelig liten gutt. han heter ikke det jeg ville. og jeg skulle ønske han gjorde det. men det gjør han ikke. men han har et fintnavn likevell. og jeg elsker gutten min.

skulle bare ønske at jeg en gang kunne få gi en sønn det navnet jeg har likt så godt hele livet. jeg vet ikke hvorfor jeg er så knyttet til det navnet, men det er jeg.

andre som ikke fikk fdørstevalget på nav. hvordan føles det for dere. for meg er detlitt trist.

Skrevet

du kan da få flere barn - kanskje mannen din da har moderert seg litt? mine to heter heller ikke det som jeg hadde som førstevalg på listen, men det gjør ikke SÅ mye, de har fine navn likevel. jeg syns det er viktigere at vi foreldrene gir og tar litt begge to slik at vi til slutt blir enige.

Skrevet

Man er 2, så man må bli enige. Jeg har alltid likt Anastasia, men regner ikke med å få noen som heter det :-) Like greit...

Skrevet

Jepp og det varte kunn i 2 uker...

Vi fant ut av vi kunne sette sammen navnet slik at ho fikk et mellom navn.

Dermed fikk begge velge et navn.

Og når ho ble født ble navnet feil og tungvint det passet liksom ikke så jeg trakk mitt navn og gubben stod igjen med sitt valg.

Skrevet

Jeg fikk ikke navnet jeg ville ha på jenta vår. Vi visste ikke kjønnet på forhånd, men hadde bare jentenavn. Han nektet plent å ta i bruk navnet jeg ville ha.Han ville ha det enkelt, og ville helst ha bare 2 navn - 1 fornavn og 1 etternavn. Jeg ga meg på fornavnet, men bare fordi det var viktigere for meg at hun fikk begge etternavnene våre! Der kunne han bare ikke vinne,. ble veldig fornøyd med navnet vi tilslutt valgte da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...