Gå til innhold

Dere som fullammer ved ca 3 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange måltider har dere i døgnet? Her er det nå 5-6 måltider, hvorav ett på natten. Men - Jeg syns det er så vanskelig å få i gullet vårt det siste måltidet for kvelden før hun legger seg, da vil hun ofte ikke ta puppen, og jeg må styre endel før jeg får i henne noe. Noen ganger må jeg gi opp, og hun kan gå uten pupp fra kl 1800 til neste måltid ved 3-4tiden om natten... Hun legger seg for kvelden rundt klokken halv ni om kvelden.

Skrevet

Har ca det samme som du, pluss at han får en flaske med MME på kvelden..

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dere gir mme på kvelden?

hilsen hovedinnlegger

Skrevet

Ammer rundt 18 og legger guttungen senest 19, så sover han til 3/4 tiden får mer mat og sover til ca 7. Herlig med litt voksentid på kvelden synes jeg! Spiser en 5-6 måltider min å :o)

Skrevet

Fordi jeg er usikker på om jeg rett og slett har nok melk. Balte noe fryktelig med ammingen i begynnelsen, måtte pumpe meg i godt og vel 5 uker pga infeksjoner.. Så han er ikke flink nok til å spise seg helt mett, og får derfor mme for å sove litt bedre.. :)

Skrevet

Så lenge hun er fornøyd og legger på seg hadde jeg ikke bekymret meg over det. Jeg ammer ca 8 ganger pr døgn, men fullammer så og si på ett bryst. Jeg har noen ganger problemer med å få i henne mat på morgenen, men tror det er fordi hun spiser godt på natta;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...