Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Hvor mange måltider har dere i døgnet? Her er det nå 5-6 måltider, hvorav ett på natten. Men - Jeg syns det er så vanskelig å få i gullet vårt det siste måltidet for kvelden før hun legger seg, da vil hun ofte ikke ta puppen, og jeg må styre endel før jeg får i henne noe. Noen ganger må jeg gi opp, og hun kan gå uten pupp fra kl 1800 til neste måltid ved 3-4tiden om natten... Hun legger seg for kvelden rundt klokken halv ni om kvelden.
Hidjey Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Har ca det samme som du, pluss at han får en flaske med MME på kvelden..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Kan jeg spørre hvorfor dere gir mme på kvelden? hilsen hovedinnlegger
Stratos med 3 barn Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Ammer rundt 18 og legger guttungen senest 19, så sover han til 3/4 tiden får mer mat og sover til ca 7. Herlig med litt voksentid på kvelden synes jeg! Spiser en 5-6 måltider min å )
Hidjey Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Fordi jeg er usikker på om jeg rett og slett har nok melk. Balte noe fryktelig med ammingen i begynnelsen, måtte pumpe meg i godt og vel 5 uker pga infeksjoner.. Så han er ikke flink nok til å spise seg helt mett, og får derfor mme for å sove litt bedre..
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Så lenge hun er fornøyd og legger på seg hadde jeg ikke bekymret meg over det. Jeg ammer ca 8 ganger pr døgn, men fullammer så og si på ett bryst. Jeg har noen ganger problemer med å få i henne mat på morgenen, men tror det er fordi hun spiser godt på natta;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå