Gå til innhold

Pleier å legge henne rundt 19,30, men hva vis

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gammel er hun da? og når pleier hun å stå opp om morgenen?

Skrevet

HVis ungen min er skikkelig trøtt mer enn en time før leggetid prøver jeg å få ham til å sove litt på sofaen også vekker jeg ham så vi rekker å mate og lese litt før "orntlig" leggetid.

Skrevet

Hun er 5 mnd, sover hun 30 min holder hun gjerne ut 2 timer ekstra..

Skrevet

Nope.. Jeg prøver hva som helst for å drøye ut tiden.. Bade fungerer veldig fint her..

Skrevet

Jeg har lest endel ang søvn siden det er et "hot topic" hjemme hos oss for tiden;) Jeg har i alle fall sett at "de" mener at dersom babyen klør seg i øyenen ol burde de ha lagt seg allerede. Det betyr at min lille snuppe legger seg ca 17.30-18.00. Litt tidlig etter mitt ønske, men jeg regner med at hun legger seg senere etterhvert. Det stod også at dersom de legger seg tidligere betyr ikke det at de står opp tidligere, bare at de får den søvnen de trenger.

Skrevet

Har hendt rett som det er at min går i seng litt før. På julaften feks slet han med en tann og var fullstendig utslitt kl 17.00, så da røk han i seng da....

Skrevet

vår er 4 mån og har styrt dette selv hele veien. han har lagt seg i halv seks-seks tiden hver kveld, og hatt natt til ca åtte dagen etter. avbrutt av et eller to måltid. nå har han begynt drøye det litt lenger selv, så snart kan begge barna legges samtidig tenker jeg.

så mitt råd er å legge babyen da hun er trett selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...