Fikk gutt 010607 Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 jeg er 4 gangs fødende og i uke 15. Mener å huske at jeg kjente liv så tidlig de forrige gangene, men nå kjenner jeg ingen ting. Har en del vondt i magen. Er så redd for at det ikke er noe liv der. skal på ultralyd den 12 januar. Er det noen som vet om det er vanlig å ikke kjenne noen ting i uke 15 når man er 4 gangs fødende? Jeg tror jeg kanskje kjente noe for ca 3 uker siden, men har ikke kjent siden det.
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Jeg tror det er litt hips om haps når man kjenner og om du har morkaken foran på magen kan det hende du kjenner senere liv enn du har gjort før. Jeg har kjent liv tidlig med alle mine, men veldig svakt frem til rundt uke 16-17, noen dager kjente jeg ikke noe, først da har det blitt ordentlig små spark. Nå kjenner jeg mye liv hver dag og er 17+0 i dag. Så det er nok ikke langt unna med deg heller vil jeg tro, men bli nå ikke bekymret, morkakplasseringen kan ha mye å si!
Seriøst Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Hei. Jeg er andre gangs og er 17+3. Jeg kjenner heller ikke mye liv, og vet faktisk ikke om jeg kjenner noe i det hele tatt. Rekner med alt er bra, for det er mange årsaker som kan ligge til grunn for at du ikke kjenner liv så tidlig. Men det skal bli deilig å komme på ul om en uke, for å bli forsikret om at alt står bra til. Men lett å bli litt satt ut her inne, da det er veldig mange som kjenner liv tidlig. Men ikke bekymre deg, alt er nok i skjønneste orden likevel. De fleste jordmødrene sier jo at mellom 18 og 20 uke da skal man begynne å kjenne liv.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg er 3. gangs, og denne gangen kjente jeg "skikkelig" liv rundt uke 19..... Tidligere har jeg kjent liv ca uke 20 og 18-19.... Små bobler kom litt tidligere, men her mener jeg som små spark...
(Muskat) Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Det samme med meg, jeg syntes jeg kjente liv fra uke 13 til 15. men etter det har det vært bom stille. Synes det er litt ekkelt, siden jeg har vært mye dårlig nå (bekkenproblemer), men tenkte at siden jeg hadde så mye vondt andre steder så klarte jeg ikke kjenne noe liv i magen. Men nå har jeg ikke så mye vondt, er 17+4 og fremdeles bekymra... Skal til UL neste uke og lurer fælt på om jeg bare får gladnyheter denne gangen. Gruer meg litt fraktisk. Er andregangs, og med Sneipen min kjente jeg godt med liv fra uke 13-14. Men det er jo som ei sier over har, at det kommer an på så mange tilng, så vi får krysse fingrene og håpe at alt er i orden! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå