♥kinemor19og lille oliver Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 er de like bra eller er det forskjell på dem?
Mrs. Bouquet Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 korthåret er best for babyen, da slipper babyen å få hårene i munnen, i tillegg er det lettere å¨holde rent, med tanke på gulp o.l.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2006 burde egentlig tenkt på det:p takk for svar=)
Fjerdemann på vei Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Vi fikk langhåret av svigerforeldrene mine når forrige ble født, og ville MYE heller hatt korthåret. Jeg vurderer å kjøpe nytt korthåret, men så koster de jo litt, spesielt når vi har et fra før, føles det litt "bortkastet". Men det var fryktelig tungvindt i forhold til renhold, alt rusk henger seg fast langt ned i hårene, så jeg må sitte å pirke de ut for hånd. Ogå børste det opp ettter vask tar lang tid. Og for ikke å snakke om hvor mye mer behagelig det må være for smårollingen å slippe å få de lange hårene i munnen... Nei, jeg ville absolutt gått for kort skinn...
rødhette* Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Eneste er at det er vanskelig å finne store, korthåra skinn... Sånn som de som de har på babyshop og slikt, er jo så små skinn... Så blir gjerne et valg man må ta. Små korthårete eller større langhårete...
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har kjøpt fra nøstebarn, det store er ca 95 cm langt. Korthåra altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå