Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 4 måneder, og noe har skjedd... hvordan kan en så liten baby gjøre sin mor så irritert?? jeg blir syk noen ganger:-) han matnekter på kvelden før han skal legges.. har fått det for seg at han skal sove en time ca, og så ha mat.. det har jg ikke lyst til. jeg vil han skal spise, og så legges.. huff.. måtte syte litt..
AnonymeAnine Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Ja, noen ganger tror man at de gjør det av ondskap:-) Tenk på at et sta barn er som regel intelligent! Det er hvertfall det jeg trøster meg med når sønnen min er umulig:)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Hehehe. Du vil du vil,men får det ikke til ikke lette å styre en liten babyes verden nei. Men det ser ut for at babyen styrer hele hverdagen. Min er 3 mnd. og er stor skjefen her alt går etter babyen sulten om kvelden etter legging og mat får ho. Griner for ho vil ikke ligge lenger på gulvet og opp tar jeg henne. Legger eller setter jeg henne fra meg for at jeg må på do ja regn med at ho skriker. Ikke rart vi blir irritert når disse små skal skjefe i livene våres,men gøy er det jo.
AnonymeAnine Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Veldig moro og veldig slitsomt. Jeg har funnet ut at de ikke blir "skadet" av å grine litt... Om man må på do og legger babyen fra seg, liksom:)
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 uæææ..kjenner meg igjen.. jeg er så trett noen ganger at jeg helst vil selge ungene på finn.no og sove resten av livet... jeg blir sint, lei, frustrert og oppgitt minst ti ganger hver dag.. for det er ikke jeg som er sjefen over mitt liv lenger.. men minst tjue ganger hver dag blir jeg jo glad, overrasket, lykkelig og rørt og da.. så det jevner vel seg ut tilslutt regner jeg med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå