Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 etter at jeg har blitt gravid har sexlysten min økt, men samboeren min sier ofte nei til sex no, enten er han trøtt,klar,vondt i hode... jeg blir ganske såret.... han har alltid en unskyldning..... flere som har det slik????
æsj altså! Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 uffda, så dumt da. Slik er ikke min:) Men noen menn vil ikke ha like mye sex med kvinnen sin når hun er gravid.
tuppen og lillemor Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 hos oss så virker det som det er begge, min sex lyst er på bånn, og jeg er veldig glad i sex ofte, men nå er det ikke mye lyst.......det er litt trist men det kommer nok tilbake... så det er nok ikke bare din mann nei...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Her i huset er det også litt sånn at det blir sjelden kos. Jeg har nok oftere lyst enn han. Litt sårt det der. Men jeg har sagt i fra at kos må jeg ha - i allefall en gang i blant
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Klager ikke på aktiviteten her i huset nei.. =p Men det er jo helt normalt at det endres for de aller fleste ene eller andre veien under svangerskap.. Det er jo også de som synes at sex blir litt vemmelig under graviditet, da de føler at de har sex med barnet i mellom seg eller tilstede.. Det er jo forståelig det også.. Men klart litt vaskelig å takle både for oss og dem vil jeg tro.. Cuts both ways..
hege-milla Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 her e det motsatt...samboeren min har lyst ofte,men mi løst e på bunn,det e vondt....spesielt når orgasmen kommer,vet det e livmora,men skikkelig ubehagelig....har lite løst til intimitet generelt,får hetta om han kose for mye og tar på mæ,blir skikkelig irritert,vet det e skikkelig dumt iforhold til hannes følelsa,men æ klare bare ikke:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå