Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange som går flere ganger til ultralyd bortsett fra den som er gratis og som alle får? jeg har vært to ganger. en gang i uke 19 og en gang i uke 25. ble fortalt at det mest sannsynlig var jente, begge gangene. har derfor kjøpt mye jentetøy (rosa). vil så gjerne gå til ul igjen, bare for å se skatten min, og høre at alt er greit og fint. er dette dumt, eller helt naturlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ultralyd en gang i måneden nå på slutten, før var det annenhver mnd. Men det er jo opp til deg hva du ønsker. Hører at flere betaler for en ekstra gang.

Skrevet

Jeg hadde kun hatt ordinær ul frem til i dag og er 36+1. Grunnen til at jeg fikk ul i dag var at jeg har flyttet og nå går poliklinisk på sykehuset til jm, og jett om jeg er glad for det ;);) For verken jm eller legen jeg har gått til frem til nå har ul på kontoret. Så i dag fikk jeg ul og vekt estimert babyen, som foresten blir konfirmantstørrelse før han kommer ut....... 3500g er han foreløbig, og jeg har en mnd igjen .....hehe!!!

Skrevet

jeg har kun vert på den ene ordinære i uke 19. Får ikke flere UL så sant det ikke er noe å bekymre seg for

Skrevet

Har hatt ul 1 gang i mnd hele tiden, nå hver 14 dag, og 1 gang i uken siste ukene..

Går til ul spes, og fødsels spes. så han har ul på kont.

Skrevet

visste ikke at det var så mange som gikk regelmessig til ul. er det noe dere betaler for selv eller er det et tilbud dere får?

andre gangen jeg var til ul, var jeg i uke 25 og da fikk jeg beskjed fra hun som gjennomførte ul at det var helt unødvendig med flere ul i løpet av svangerskapet.

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Har hatt ulkontroll en gang i mnd pga en sykdom e har. Mange som går en del ganger til ultralyd selv om det ikke er nødvendig, er ikke dumt det=) Men du må vel gå privat, og det koster jo litt, men de pleier å lete helt til de finner kjønnet har jeg hørt=)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...