Gå til innhold

Noen andre?!


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er i dag 8+2, og er plutselig ikke kvalm lengre.

Er kjempebekymra... Har lest så mye om MA her inne, at jeg får helt panikk.

Kan kvalmen virkelig gå så fort over?? jeg har jo bare vært litt småkvam bare siden uke 6.

Da jeg var gravid for 8 år diden, var jeg kvalm fra uke 8-13.

Synes dette er rart jeg, og jeg blir redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du bare skal være glad for at du ikke er kvalm. Selv om du var kvalm i forrige svangerskap, behøver ikke dette å være likt. Men hvis du er veldig bekymret, så ta kontakt med legen din, det er bedre enn å gå å være bekymret!

 

Håper alt er i orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei vennen:)

 

Uff da.....du, ikke les disse innleggene om MA/SA m.m. Det gjør deg ikke noe godt i det hele tatt.

 

Jeg er ikke kvalm og har ikke vært, men - jeg har hatt superømme pupper fra EL-sprøyten, men over natten så ble de faktisk ganske mye mindre ømme.

Det jeg mener er at ting går sånn "opp og ned" og det vil nok forandre seg hele tiden i mnd. frem til august.

 

Selv om du var kvalm med jenta di, så betyr det ikke automatisk at du skal måtte bli det nå over samme perioden. Det finnes mange forskjellige svangerskap. Begge mine søstre har to barn hver og har hatt 2 forskjellige svangerskap.

 

Prøv å slapp av og ha positive tanker. Vi er komt godt på vei nå og ingenting skal få ødelegge for oss nå:-))) Nå er det vår tur!!!

 

Og IKKE les innlegg om abort, MA/SA - det er ingenting der du trenger å vite. Oki?:)

 

Lykke til videre!

 

 

Klemmer:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...