Tante Sofie # Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Min lille pike er ett år gammel. Hun hadde omgangssyken sist uke, etter dette har hun ikke vært seg selv. Vil bare bæres, vil ikke sov e enda så trett hun er...vil ikke spise særlig mye heller... stroebroren har og hatt det, han har enda feber + sår hals. Hva skal vi gjøre?
marri81 Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Jeg skulle nok tatt kontakt med legen.. og passe at de får nok å drikke. stakkar! jenta vår griner ganske mye om dagen og nekter å sove selv om hun klarer så vidt å holde øyene oppe, hun holder på å få flere tenner, kan jo være det hos dere også! Det går nok over etterhvert.. Lykke til!
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 jeg pleier å si at det værste med syke (ikke alvorlige syke) barn er når de begynner å bli friske. Da vil de opprettholde den pleie og service de har fått under sykedagene, og da blir det mye skriking. tenk på hvor mange uvaner som skal rettes på. men for all del tror du barnet ennå er syk få legen lit å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå