Gjest Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Har hørt snakk om en pakke man kan få på apoteket, med diverse utstyr til babyen. Hvordan får man ut denne, er det bare å gå å be om den på et apotek? Hvor langt på vei må man være?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Fyll ut denne: http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?ID=IoJCVsa4UKpAcIIz og print den ut, ta med kvitteringen på akoteket så får du pakken. Du må ha 3 måneder eller mindre igjen, men siden du er på 3. tri vil jeg tro at det bare er å hente den for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Men vit det, at om du oppgir navnet ditt på sånne gratisting er du garantert tiggetelefoner fra diverse organisasjoner etter fødselen...jeg gjør det ikke igjen.
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg henta pakken min for 2 mnd siden, har ikke fått en eneste telefon hittil. Ringer det noen fra skjult nr tar jeg den ikke uansett.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Du kan reservere deg mot tlf salg hos bronnoysundregisteret.no ;)
rødhette* Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Så kan man avregistrere seg på sidene etter å ha hentet pakken også.
Elise og mamma Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Husk å printe ut kvitteringen før du går på apoteket! Jeg leste på den siden at man bare trengte det nummeret, men når jeg kom på apoteket stolte de ikke på meg før etter en lang forklaring... Følte meg veldig dum da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå