Gå til innhold

Hjelp, skal jeg dra til Syden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal egentlig dra til Lanzarote nå på fredag, men lillegullet, 5 mnd er tett i nesa og hoster .

Er så i tvil om å dra, gruer meg for flytur, redd for at det blir mye snørr og tårer.

Skrevet

Hei:)

Vi har nettopp komt hjem fra grand canaria for 2 uker siden. Lillegutt var 5mnd og 3 uker når vi reiste,var helt topp. Han også var forkjøla men det ble han ikke før vi kom ned. Ta med saltvannsdråper på flyet så går det nok helt bra. Jeg var tenkt og kvidd meg sånn til og reise men det gikk over all forventning,var bare helt supert. Lot ikke lillemann bade i bassenget siden han var forkjøla men han storkoste seg der nede,fikk ligge mye uten klær og det var godt:)

Vi hadde med bilstolen på flyet det er til og anbefale,hadde den på fanget når lillemann sku sove,er litt trangt men lillegutt sovner ikke vist vi holder på han hele tiden.

Håper det ordner seg. Spør vist det er noe du lurer på:)

Skrevet

Jeg ville reist :) Ta med nesedråper og hostesaft, stikkpiller med paracet mot evt. feber - så går det helt sikkert fint.

Skrevet

Sjekk med helsepersonell før du drar da vel :o) Hadde jeg gjort. Går sikkert bra, god tur :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...