anita_ Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 JEG BLE SPÅDD GRAVID AV TRE STYKKER I GÅR...... fikk mensen i dag, kan jeg være gravid nå for det?????????????dere må hjelpe meg finner ikke igjen innlegget engang jeg er født 28.07.84 han er født 22.11.82 Hjelp HJELP HJELP VIL JO IKKE HA DEN SSTYGGE MENSEN OG JEG SOM BLE SÅ GLA D OG TRODDE JEG VAR GRAVID
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Jeg får ikke opp noe graviditet på deg nå, men at du blir det i februar
anita_ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 takk, så utrolig spennende det håper jeg stemmer............. noen som får opp noe annet, er rart at trestkeer fikk opp graviditet på meg,men vet jo at jeg ikke er gravid nå, dere som spådde meg gravid hva ser dere??????????????
anita_ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 er det noen andre også som kan se når jeg blir gravid? blir det en jente,? hvordan blir formen min?
anita_ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 er det noen her??????? er så innmari spent, tror jeg blir gravid i februar jeg nå, hmm ble litt skuffet da når tre trodde jeg var gravid så kom mensen. men de mente nok bare at jeg var fruktbar og.... vet ikke jeg noen som vet?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå