Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 hun er 6 mnd, og har de siste par dagene hatt feber opp mot 39...det meste jeg har målt er 39,35. Hun hoster og snufser, er blank i øynene og er generelt dårlig. Har gitt henne stikkpiller....men hun vil ikke ha mat. Og det jeg får i henne spyr hun opp rett etterpå. HVa skal jeg gjøre? Utenom å ta henne med til legen...skal i morra.
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 mat er ikke så viktig,bare du får i henne nok veske.er drikke som er viktigst nå.har hun omgangsyke kan du blande halvt om halvt med farris og eplemost.det er det næring i,er godt,og hun får i seg litt salt. melk gjør bare vondt værre så lenge hun kaster opp.håper det retter seg snart da.god bedring til snuppa =)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 farris og eplemost (kullsyre) til så små barn? Får de ikke vondt i magen av det da? aldri hørt før at man kan gi det da....
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 hvis di kan drikke saft,er ikke dette værre.rist ut kullsyra selvfølgelig.vi fikk beskjed av lege om å gi vår gutt det,da var han 5mnd.men hør med lege først da,så er du sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå