Honningmelon Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Hvor mye sover deres små på dagen?Og hvor lenge i strekk er de våkne? Har dere fått noen rutine på sovingen enda? Det har ikke vi...her varierer det fra dag til dag.
silhah og emilie Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 jenta mi er 4 uker og 4 dager... har ikke fått noen rutine..hun sover når hun sover noen ganger sover hun i flere timer i strekk..andre ganger bare i et kvarter varierer veldig fikk beskjed fra helsesøster at vi ikke måtte stresse med rutiner og slikt før hun er ca 3 mnd;)
-Helen- Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 rutiner? hva er det ? nei, her er det ikke noe rutiner, er så forskjellig fra dag til dag. jenta mi er veldig mye våkent, kan være våken 4 timer i strekk, med kun litt dupping (10 min) innimellom. det er litt slitsomt om natten. sover ganske mye om dagen...når hun først sovner hvor ofte ammer dere sånn ca ?
jente06OGgutt09 Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 har ikke fått noen faste rutiner enda... men hun sover 2,5 time i strekk, våkner og får mat og er litt våken før hun sovner igjen... hun er 3 uker i dag... den første uka sov hun nesten ikke på dagen, fordi hun fikk ikke i seg mat, så nå har jeg slutta å amme og starta med mme og det går mye bedre nå... har fått en helt ny jente:)
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Jenta mi er 4 uker, hun sover veldig lite/ingenting om dagen, ganske frustrerende og slitsomt til tider, for hun er veldig selskapssyk, og vil ikke sitte alene, så jeg får ikke gjort noe i heimen. Hender hun blunder 10-20 min, da må jeg forte emg å spise, dusje og gjøre ting jeg ellers aldri får gjort når hun er våken.. Pappan jobber offshore, så det merkes godt at han er på jobb nå.. Om natten våkner hun 2-3 ganger, vil ikke sove i egen seng, så hun sovner som regel med meg i senga, da sover hun godt. Ingen rutiner her i huset, har prøvd, men det nytter ikke.
jente06OGgutt09 Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 snuppa25: akkurat sånn hadde vi det den første uka hjemme oxo, jeg fikk ikke gjort noenting på dagen, rakk så vidt å gå på do...det er utrolig slitsomt... vi fant til slutt ut at hun ikke fikk i seg mat, så nå har vi starta med mme og nå går det mye bedre.. Lykke til..
Honningmelon Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 Ang. hvor ofte det er amming her,så varierer det veldig.Alt fra en time i mellom til tre timer i mellom. Om natta KAN det gå fem timer,men det er ikke ofte.Men,fire timer går det ofte da. Denne jenta er heller ikke noe glad i å sove i sin egen seng på natta,så hun sover ofte sammen med meg.Men,i det siste har vi begynt å gjøre det sånn at hun får mat,også får hun sovne enten oppå meg eller på pappa.Og når hun sover godt,legger vi henne i sin egen seng.Da sover hun der noen timer,og jeg får senga litt for meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå