Gå til innhold

Noen her med barn på ca. samme alder?(5 uker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres små på dagen?Og hvor lenge i strekk er de våkne?

Har dere fått noen rutine på sovingen enda?

Det har ikke vi...her varierer det fra dag til dag.

Skrevet

jenta mi er 4 uker og 4 dager...

har ikke fått noen rutine..hun sover når hun sover

noen ganger sover hun i flere timer i strekk..andre ganger bare i et kvarter

varierer veldig

fikk beskjed fra helsesøster at vi ikke måtte stresse med rutiner og slikt før hun er ca 3 mnd;)

Skrevet

rutiner? hva er det ?:) nei, her er det ikke noe rutiner, er så forskjellig fra dag til dag.

jenta mi er veldig mye våkent, kan være våken 4 timer i strekk, med kun litt dupping (10 min) innimellom. det er litt slitsomt om natten.

sover ganske mye om dagen...når hun først sovner :)

hvor ofte ammer dere sånn ca ?

Skrevet

har ikke fått noen faste rutiner enda... men hun sover 2,5 time i strekk, våkner og får mat og er litt våken før hun sovner igjen... hun er 3 uker i dag... den første uka sov hun nesten ikke på dagen, fordi hun fikk ikke i seg mat, så nå har jeg slutta å amme og starta med mme og det går mye bedre nå... har fått en helt ny jente:)

Skrevet

Jenta mi er 4 uker, hun sover veldig lite/ingenting om dagen, ganske frustrerende og slitsomt til tider, for hun er veldig selskapssyk, og vil ikke sitte alene, så jeg får ikke gjort noe i heimen. Hender hun blunder 10-20 min, da må jeg forte emg å spise, dusje og gjøre ting jeg ellers aldri får gjort når hun er våken.. Pappan jobber offshore, så det merkes godt at han er på jobb nå.. Om natten våkner hun 2-3 ganger, vil ikke sove i egen seng, så hun sovner som regel med meg i senga, da sover hun godt. Ingen rutiner her i huset, har prøvd, men det nytter ikke.

Skrevet

snuppa25:

akkurat sånn hadde vi det den første uka hjemme oxo, jeg fikk ikke gjort noenting på dagen, rakk så vidt å gå på do...det er utrolig slitsomt... vi fant til slutt ut at hun ikke fikk i seg mat, så nå har vi starta med mme og nå går det mye bedre..

Lykke til..

Skrevet

Ang. hvor ofte det er amming her,så varierer det veldig.Alt fra en time i mellom til tre timer i mellom.

Om natta KAN det gå fem timer,men det er ikke ofte.Men,fire timer går det ofte da.

Denne jenta er heller ikke noe glad i å sove i sin egen seng på natta,så hun sover ofte sammen med meg.Men,i det siste har vi begynt å gjøre det sånn at hun får mat,også får hun sovne enten oppå meg eller på pappa.Og når hun sover godt,legger vi henne i sin egen seng.Da sover hun der noen timer,og jeg får senga litt for meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...