**synne** Skrevet 27. desember 2006 #1 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei, og velkommen hjem igjen!! Håper dere likte sjalene.. Det som var litt dumt, var jo at jeg glemte å sy på knappen... Så det ligger to knapper her og venter på å bli sydd på... Sjalet skal altså ikke knytes..-sånn egentlig... Passa tøflene til HM? Håper det!! Håper dere koste dere tross mangfoldet..hehe.. Vi reiser på fredag -da er det vår tur..men ikke fullt så folksomt for oss da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #2 Del Skrevet 27. desember 2006 Sjalene var flotte. Du er kjempeflink. Så sjalet din mor fikk og. Har ikke fått prøvd tøflene enda, har ikke fått helt orden her enda..... Tror nok de passer. Jo vi kosa oss. Men blir litt hektisk, siden vi ikke kan slippe han ned på gulvet uten tilsyn. Katter overalt.... Men, men. Gleder meg til neste jul, hehe. Har så lysst å "bytte" jul, men orker ikke to år etter hverandre der ute.... Kanskje vi tar to år her, så klarer vi å komme inn i deres rytme, hehe. Kose dere der ute i nyttårshelga. Håper halsen er bedre. Det er ikke min :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. desember 2006 hadde vært veldig kjekt om dere bytta jul, ja!! hehe.. Sikkert lurt å ta to år på rad hos dere...blir jo kjekkere for besto hvis dere bytter, så ikke alle kommer samtidig, og ingen det andre.. Halsen er ikke bedre, var på legevakten i dag, men det kan du lese om i aprilklubben..hehe...vet ikke hva som feiler halsen min, men har fått penicilin, så håper det tar knekken på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå