Gå til innhold

spåinng og kinesisk fødeselskalender . til dere som har litt peil NYTT 15:15 27.12.2006

Anbefalte innlegg

spåinng og kinesisk fødeselskalender . til dere som har litt peil NYTT 15:15 27.12.2006

den kinesiske fødselskalenderen stemmer jo ike overens fra bim og den på baby verden! pussig, trodde det fantes bare en=) en ting til hvis man brukes ring test telles da alle barna man skulle hatt feks hvis man har tatt abort for mange år siden eller mistet ol?? Takker for svar

ninni-28

Fortsetter under...

hei jeg har blitt testet med en nål test og mange av mine venner det er faktisk bare en det ikke har stemt på

man tar en sytrå i en nål holder den stille over pulsåra på håndleddet beveger nåla seg frm og tilbake er det gutt og rundt og rundt er det jente den viser alle dine graviditeter også alle typer aborter

men så klart alt kan ikke være 100% på alle vikteg at den holdes stille og rett over pulsen lykke til

ringen tar man over magen i et hårstrå fra deg tror jg samme med rundt og frem og tilbake

lykke til

Annonse

hei.nåltesten:hvis nåla pendler over magen hviser den jente og gutt hvis den går i sirkel.

motsatt med ring testen.

dette stemte på meg,

holdt en ring over håndleddet og den viste 3 gutter(2lever)og en jente.

så dette stemte på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...