Gå til innhold

gravid?el ....?


Mars-08

Anbefalte innlegg

hei hei alle jenter:)

 

og God jul:)

jeg har skrevet her før og skriver igjenn for å høre om kanskje noen andre har d slik som meg akkurat nu

 

Jeg hadde sist første dag på sist mens den 11/12 November og går alltid på 28 dager,av og te 27 dager syklus.

alså cirka 14 dager over.

 

tatt 4 tester, 2 hjemme og 2 hos legen i forrige uke.

tok senest 1 hjemme på lillejul, men alle var negative.

er kvalm om morran,men ik noe mer enn ka man kanskje vanligvis er.

hadde luft i magen rundt forventet Tr og ei uke etter.

og litt vondt i nederst på mage partiet.

 

ingen tegn til TR når man går på do.

er veldi frustrert for vet d ennu kan være,men venter og venter..og har ikke akkuart vokst...alså man ser ik at det begynner å strekke seg ennu..

 

 

Hjeeeeeelp mæ

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm..nei e vell kanskje ikke det...men kan jo ennu være det når jeg har gått på uke 7 snart...

men slik svar trengte jeg ikke..sorry!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:)

 

Dette hørtes merkelig ut da.... For meg høres du veeeldig gravid ut da... kan jo være du produserer Hcg svært sent da..min veninne testet ikke positivt med Clearblue før hun var 7+4... Så det kan jo gå an...

Ikke mist motet,noe er på gang vetu:) Det sier seg selv...Tror at du produserer Hcg sent jeg, og noen av oss gjør faktisk det. Vent en uke med ny testing, så tenker jeg det slår positivt ut:)

 

Masse,masse lykke til:) Skal krysse fingrene for at du har en liten spire i magen din jeg:)

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent noen dager og test igjen. Hvis det går veldig lang tid og du hverken får tr eller en positiv test, ville jeg bestilt time hos fastlege for en underlivsundersøkelse. Kanskje du da får svar på hva det er som skjer

Vet det er flere som går langt over ikm før testen slår ut positivt.

 

Krysser fingrene. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi får se:)

krysser jo fingrene da:)

men begynner å tveile selvom man har alle tegn..men kan jo bare være "fantomen" tegn oxo:(

 

men håpe håpe håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig humør?? Man må vel få lov å si hva man mener når du sprø etter svar... Da kan du ikke forvente å få bare de svarene du vil ha. Sorry, men slik er det bare her på bim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...