Gå til innhold

Uff.. Tror kanskje jeg mister igjen...

Anbefalte innlegg

Jeg mistet i uke 8 i oktober, da begynte det med høy feber hele helgen, begynnende blødning på tirsdag, og til slutt selve spontanaborten på søndag. Nå er jeg gravid igjen, 5 uker på vei, og jeg har hatt feber i ett døgn nå.. Den er ikke så høy som sist gang, men også denne gangen har jeg mistet alle symptomene (kvalme, ømme bryster)

Jeg er så redd for at det skal skje igjen! Jeg har ikke begynt å blø ennå, men har menssmerter, så jeg går bare og venter på det...

Jeg er redd for at det kan være at jeg har antistoffer i kroppen min (er Rh Neg og har en Rh Pos sønn), og at kroppen min derfor støter et friskt foster fra seg!

Hvor mange ganger må en miste før en får utredning?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7562565-uff-tror-kanskje-jeg-mister-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er smertelig klar over at jeg må få den sprøyta, for det fikk jeg ikke sist gang, så nå kan det være at jeg har antistoffer i meg. Tok blodprøve for å finne det ut nå rett før jul, men jeg får ikke svar før over nyttår. Dersom jeg har disse antistoffene i meg, kan det jo skje at jeg mister hver gang jeg blir gravid med et Rh Pos barn!

Jeg har fremdeles feber, men kontrollerer det med Paracet. Jeg hadde ganske høy feber sist gang da jeg mistet, og jeg har mine teorier om at det var det som gjorde at jeg mistet da. (Eller at jeg fikk feber pga at noe var galt - det vet jeg ikke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...