lindaa87 Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 dette kan høres veldig rart ut,men jeg er 33uker på vei og lurer på hvordan barnet i magen reagerer når jeg blir å stå der midt blant alle disse høye smellene o.l?
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 hm han hører de nok,men lyden går jo gjennom fostervannet også,så det blir vel ikke så høyt. Du får pakke deg inn med litt ekstra klær hvis du vil :-) Jeg merker godt at babyen hører hvis jeg knaser sammen en potetgull pose i søpla,så de hører godt =o)
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Stemmen din når du snakker skaper mer bråk for knøttet der inne enn smell fra utsiden Men mammas stemme er vel mer koselig uansett... Lillejenta mi skvatt mye da jeg hadde magetrøbbel her for noen uker siden. Hver gang det romlet og brakte inni tarmene mine hoppet hun til litt morsomt å tenke på..
lindaa87 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 takk for svar:) er nok bare jeg som er overnervøs for den i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå